Klantenservice

Veel gestelde vragen 


Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ik heb het verkeerde shirt of maat ontvangen. Wat doe ik nu?
Dit is uiteraard erg vervelend en we doen onze best dit te voorkomen. Neemt u in dit geval contact met ons op via klantenservice@camizza.nl zodat we dit snel en correct kunnen oplossen voor u.

Ik heb een kortingscode van Camizza. Hoe maak ik hier gebruik van?
U kunt de code invoeren bij Winkelwagen onder het kopje “kortingscodes” De korting wordt automatisch verrekend.
Kortingscodes kunnen achteraf niet meer verrekend worden.

Hoe kom ik in het bezit van kortingscodes?
Word vriend van ons op Facebook, volg ons op Twitter en ontvang deze kortingscodes. Ook via onze nieuwsbrief komen regelmatig acties voorbij waarvan u gebruik kunt maken.

Ik wil graag een overhemd bestellen, maar mijn maat ontbreekt.
Omdat wij alles uit voorraad leveren en de oplages beperkt houden vanwege de exclusiviteit, komt dit helaas voor. We hopen dat u een alternatief vindt.

Ik heb een suggestie, opmerking of klacht. Waar kan ik deze naar mailen?
Wij stellen uw mening zeer op prijs. Heeft u een tip of opmerking? Mail deze dan door gebruik te maken van ons contactformulier. Indien u een klacht heeft, gaan wij onze uiterste best doen dit voor u op te lossen. Maakt u ook in dit geval gebruik van ons contactformulier. Wij reageren (via mail of telefonisch) binnen 24 uur (maar in de regel dezelfde dag nog).


Bestellen
 

U kunt onze overhemden als volgt bestellen:

1. Klik op Overhemden (boven, in het menu)
2. Maak uw keuze uit het aanbod en klik op de afbeelding
3. Bepaal uw maat en het aantal dat u wilt bestellen en klik op “In Winkelwagen”
4. Kies voor “Afrekenen”
5. Voer de gegevens in en bepaal of u een account wilt aanmaken of niet
6. Controleer uw gegevens en maak de bestelling definitief


Verzenden

De verzending binnen Nederland is gratis bij Camizza. De verzendkosten voor het buitenland, treft u hieronder aan.
Plaatst u uw bestelling voor 16.00 uur, dan ontvangt u uw shirt(s) de volgende werkdag. Wij versturen de bestellingen met PostNL. In de orderbevestiging vindt u de barcode waarmee u de status kunt volgen op de site van PostNL.

Verzendkosten EUR 1:    € 5,00
(Belgie, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italie, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden)

Verzendkosten EUR 2:    € 10,00
(Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenie, Slovenie, Slowakije, Tsjechie)

Verzendkosten EUR 3:    € 12,00
(overige Europese landen)

Verz. kosten WERELD: € 15,00
(landen buiten Europa)

Betaalmogelijkheden

U kunt in de online shop van Camizza betalen met de meest gangbare en veilige betaalmethodes, namelijk:
– iDeal
– PayPal
– creditcard, via Paypal (niet nodig om account aan te maken)
– bankoverschrijving
– onder rembours

Welke betaalmogelijkheid u ook prefereert, de veiligheid staat voorop en wordt gegarandeerd door een SSL-versleuteling. De betaling met iDeal wordt uitgevoerd door IcePay (internationale Payment Service Provider).

Bankoverschrijving: Wij bieden u de mogelijkheid het aankoopbedrag vooruit te betalen via uw eigen bank. De benodigde gegevens verschijnen op het scherm zodra u in het bestelproces voor deze optie kiest. Een bankoverschrijving heeft een iets langere verwerkingstijd dan een iDeal-betaling. Neem voor vragen contact met ons op.

Onder rembours: Als uw voorkeur uitgaat naar betalen onder rembours, dan betaalt u uw bestelling op het moment van aflevering, aan de bezorger van PostNl. U betaalt het aankoopbedrag, vermeerderd met de rembourskosten (€15,-). Er dient contant en gepast betaald te worden.  


Retouren

Wij hanteren een soepel retourbeleid. Indien u een product wilt retourneren, kunt u dit doen binnen 14 dagen, na ontvangst van het shirt. Volg de stappen op het retourformulier dat met uw order is meegestuurd. Heeft u dit formulier niet (meer)? Stuurt u dan een mail naar: retour@camizza.nl U ontvangt de instructies en het retouradres van ons via de mail.

Zodra wij uw retourbestelling hebben ontvangen, krijgt u een bevestigingsmail. Wij maken het aankoopbedrag, na controle van het shirt, direct naar u over. Voor alle duidelijkheid, er vindt dus geen aftrek plaats van verzend-, administratie- of andere kosten. Betalingen die met iDeal of een bankoverschrijving zijn gedaan zijn, worden binnen een week teruggestort. Voor betalingen met creditcard (PayPal) geldt een termijn van twee weken.  De verzendkosten voor het retourzenden zijn voor uw eigen rekening.

Account; aanmaken, inloggen en wachtwoord

U kunt ervoor kiezen een account aan te maken (is geen vereiste). Hiermee krijgt u inzage in uw eerdere bestellingen, kunt u verlanglijstjes maken, meerdere afleveradressen invoeren, uw gegevens bijhouden etc. En u hoeft niet bij elke bestelling opnieuw uw gegevens in te voeren.
Bestellen zonder te registreren is uiteraard ook mogelijk.

Algemene Voorwaarden en Privacy-verklaring

Onze Algemene Voorwaarden (van Stichting Webshop Keurmerk) zijn gepubliceerd op deze site en kunt u hier lezen.
Lees in onze privacy-verklaring hoe wij omgaan met persoonlijke gegevens.

Webshop Keurmerk

Camizza is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. Hierdoor weet u, als consument / klant van Camizza, dat:

– U op een veilige wijze kunt betalen
– U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
– Uw privacy gewaarborgd is
– Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
– De Keurmerk-code door een winkel moet worden nageleefd
– U een afkoelingsperiode van 14 dagen heeft in plaats van de wettelijke 7 dagen

De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Met meer dan 2.400 aangesloten webwinkels is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels.

Contact

Indien u een vraag heeft of om andere redenen contact met ons wilt opnemen, kunt u gebruik maken van het contactformulier. Wij beantwoorden uw vraag binnen een werkdag.